onsdag 6 november 2013

Trygghetsvandring i Teckomatorp på gång

Tisdagen den 12 november är det dags för trygghetsvandring del 1 i Teckomatorp. Jag har tidigare skrivit om vad trygghetsvandring innebär och hur vi arbetar med detta i Svalövs kommun, för er som vill fräscha upp ert minne kan ni hitta tillbaka till det inlägget genom att klicka här.

Mer information om var vi träffas hittar ni på Svalövs kommuns hemsida.

I övrigt är det mycket som pågår omkring mig. Min äldsta son har börjat förskoleklassen, jag har påbörjat min nya tjänst inom Region Skåne och min make har satt sig i skolbänken igen. Politiskt är det fullt upp, bl.a. så kampanjade vi i Svalöv förra veckan.

Pernilla och jag. Detta var innan vi delade ut 400 flygblad i regn.
Jag lovar dock att inte ha lila hår på tisdag.
 
På söndag är det dags att träffa ett antal starka folkpartistiska kvinnor igen. Det ser jag framemot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar